Maj 2020: Likviditetsstyring i en krisetid – CoronaGenstart- Affald som forretningspotentiale – RakteVækst internat – Fremrykkede anlægsopgaver

By 14. maj 2020
View this email in your browser


Gratis webinar: Likviditetsstyring i en krisetid


Brug en time tirsdag den 19. maj kl. 19.00, og få værktøjer til at styrke din virksomheds likviditet. 

 

Coronakrisen har udfordret os alle i måden vi driver virksomhed – kunderelationer, indtjening, likviditet, normer og strukturer er blevet rystet, og er lige nu oppe i luften i mange virksomheder.

Du som virksomhedsejer har lige nu en særlig opgave med at finde en god måde at styre din virksomhed sikkert igennem krisen. Fokus i dette webinar vil være på styring af din virksomheds likviditet.

Hvad får du?

  • En introduktion til enkle værktøjer til styring af virksomhedens likviditet i krisetid.

  • Du får adgang til simple men effektive teknikker til at styrke din likviditet.

  • Mulighed for at stille spørgsmål som du har brug for at få afklaret.

Såfremt du ønsker det, vil der efterfølgende være mulighed for at få tilsendt de gennemgåede værktøjer.

Hvem møder du?

På webinaret møder du Godkendt revisor Anette Skovborg Jespersen fra Skovborg & Co., der har mere end 30 års erfaring med økonomi og virksomhedsrådgivning.

Hvor tilmelder du dig?

For at sikre dig det bedste udbytte af webinaret har vi sat et loft på 12 deltagere.

Tilmelding skal ske senest mandag d. 18/5 kl. 12 via vores hjemmeside lige her

 


 

 



CoronaGenstart


Få 25.000 kr. i direkte tilskud til en privat rådgiver, som kan hjælpe dig og din virksomhed med en genstartsplan til at komme i gang efter Corona-nedlukningen.


Tilskudsprogrammet CoronaGenstart giver 25.000 kr. i direkte tilskud for at afværge de negative konsekvenser og booste danske virksomheders omsætning i den rigtige retning.

Din virksomhed kan rette blikket mod udvikling og vækst igennem genstartsplanen, der booster din forretningsudvikling og sætter fart i dine aktiviteter.

Der er et begrænset antal vouchers per region, så vent ikke for længe med at søge.

Du kan læse mere om tilskudsprogrammet her



 

 

 



Har dit affald forretningspotentiale?


Har du et restmateriale fra en produktion, som du ikke ved, hvad du skal bruge til? Eller har du måske en grøn idé, du vil dele med andre?

Deltag på webinaret ”Business- og Affaldsdating” og bliv inspireret til dit arbejde med grøn og cirkulær økonomi. 


Virksomhedens affald kan have et stort forretningspotentiale.

På webinaret har du mulighed for at vise dit erhvervsaffald eller jeres restmaterialer. Måske har de øvrige deltagere en god idé til, hvad det kan bruges til – og sammen kan I måske skabe et nyt cirkulært produkt.

Du kan også deltage i webinaret uden at præsentere, og blot lade dig inspirere af de andre deltagere.

Der er mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne.

Det er torsdag den 28. maj kl. 14-15.30 at du skal sætte kryds i kalenderen, hvis du er nysgerrig.

Læs mere og tilmeld dig her



 

 

 



Intensivt forretningsudviklingsinternat i slutningen af august

 

Halvdelen af pladserne er allerede besat, så du skal være hurtig, hvis du skal med på årets RaketVækst internat d. 26.-28. august på Skoemagerkroen.
 

Forløbet henvender sig til virksomhedsejere, som har brug for ny viden og konkrete handleplaner for, at få en bedre bundlinje og mere tid i hverdagen.

 

Internatkurset RaketVækst er vores bedste tilbud til etablerede virksomheder, som vil styrke deres forretning og skabe mere omsætning. Lad dig ikke skræmme af navnet RaketVækst. Vækst i denne sammenhæng er sund planlagt udvikling af din virksomhed. 

Det handler om målrettet arbejde med udviklingsmuligheder, der kan styrke din forretning og i sidste ende give flere penge på bundlinjen. Under hele kurset arbejder du strategisk med din virksomhed. Vi tager fat i alle de relevante udviklingsområder i din virksomhed, og vi arbejder i dybden med de områder, hvor der særligt er noget at hente for dig.

Efter endt kursusforløb får du følgende med hjem:

  • Fastlagt de vigtigste områder, der skal arbejdes på i din virksomhed.

  • Nedskrevne mål, der skal nås inden for de valgte områder.

  • En konkret nedskrevet strategi og handlingsplan for at nå målene.

  • Sparring og input på din virksomhed, dig selv og din ledelse.

  • Inspiration og det "spark i røven", som vi alle kan bruge en gang imellem.

  • Opfølgningsmøder 2 uger, 2 måneder, 4 måneder og 6 måneder efter kurset.

  • Mulighed for yderligere møder i gruppen og med konsulenterne.


Find arrangementet i vores arrangementskalender, hvor du kan læse mere og tilmelde dig 
 

 



Få seneste nyt om udbud af de fremrykkede anlægsopgaver for Lejre Kommune


Den 16. april besluttede kommunalbestyrelsen at fremrykke anlægsinvesteringer for over 100 mio. kr. til 2020.

 

På vores hjemmeside kan du løbende følge udbuddet af opgaverne. Du kan også tilmelde dig vores mailservice og få direkte besked når nye opgaver lægges på hjemmesiden.

 

Hvis du gerne vil følge med i hvornår opgaverne udbydes, og tilkendegive din interesse for at byde – så anbefaler vi at du abonnere på denne side


Aktuelt søger vi en entreprenør til udskiftning af 4.800 kvadratmeter skifereternittag på Bramsnæsvigskolen. 



 


 



Læs mere om Lejre Erhvervsforum her






This email was sent to dorte@livingconcepts.dk
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
Lejre Erhvervsforum · Munkholmvej 380 · Rye · Kirke Såby 4060 · Denmark

Email Marketing Powered by Mailchimp